Klachten


Ik doe mijn werk met liefde en u mag kwaliteit en zorgvuldigheid verwachten. Echter, waar mensen werken gaat soms wel eens iets mis. Soms voldoe ik, ondanks mijn inspanningen, toch niet aan uw verwachtingen. 

Indien u een opmerking of klacht heeft, kunt u daarmee bij mij terecht. Uw klacht kunt u in een email beschrijven. 
Ik streef er altijd naar om naar mijn aandeel betreffende de klacht te kijken. Samen bespreken we het ontstane probleem en/of de klacht en samen gaan we op zoek naar een voor ieder bevredigende oplossing. 

Ik heb geen externe klachtenprocedure.

 

Bij de Kamer van Koophandel sta ik ingeschreven in de categorieën lifecoaching  (coaching op het gebied van vraagstukken rond werk/privé balans, algehele persoonlijke ontwikkeling, relaties etc.) en Bedrijfsopleiding en training. Beide vallen niet onder de categorie gezondheidszorg maar onder vorming en onderwijs. Dit betekent dat ik geen zorgaanbieder ben en daarmee is de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) niet van toepassing.

 

 

 

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van veranderingen binnen cursussen en meer.

Vul hieronder uw email adres in en ontvang maandelijks een nieuwsbrief met updates over curussen en meer.

*indicates required